04.01.2013.

Izazov za mene i za vas

Dragi moji, pre svega SRETNA VAM NOVA 2013!!! 




Prošla godina se završila divno sa puno novih poznanstava, poklona i iznenađenja, i o tome ću pisati u narednim postovima, jer prosto moram to da podelim sa vama.

Za danas, moram da vam saopštim divnu divnu vest! Pozvana sam da se priključim kreativnom timu Izazova i slatkiša! Vanja i Jasna su mi učinile veliku čast i moram vam reći da će to biti izazov za mene, i prilika da redovno stvaram! Devojke, hvala vam puno na ukazanom poverenju! ♥

A vi odmah skoknite do bloga izazovi i slatkiši, i učestvujte u novom izazovu! Slatkiš je jedna divna kolekcija salveta, koje mogu da se iskoriste na raznorazne načine ;) Tema izazova je "svetlucavo" pa dajte sebi oduška sa šljokicama, gliterima, šljaštećim papirima i trakama! Igrajte se i uživajte u stvaranju!

Ja sam napravila jednu čestitku koja će vam, nadam se, poslužiti kao inspiracija.



Još jednom vam želim kreativnu 2013. godinu!!

Do sledećeg čitanja
Super Anisoptera

7 коментара:

  1. I tebi sve najlepse,super sto si postala deo tima tog super bloga.Pozdrav:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitka ti je preslatka, Jovana!

    Bas mi je drago sto si u timu! :)

    Pozdrav
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  3. Želim ti srećnu Novu godinu i toplu dobrodošlicu u naš tim! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jaooo što je slatko ovo svetlucavo :) Mnogo mi se dopada Sneško :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odavno te nema na blogu, nedostaju mi tvoji radovi.
    Na mom blogu te ceka nagrada, kad budes mogla dodji i preuzmi je!
    Pozdrav!
    Bojana Iza Duge

    ОдговориИзбриши