4. 1. 2013.

Izazov za mene i za vas

Dragi moji, pre svega SRETNA VAM NOVA 2013!!! 




Prošla godina se završila divno sa puno novih poznanstava, poklona i iznenađenja, i o tome ću pisati u narednim postovima, jer prosto moram to da podelim sa vama.

Za danas, moram da vam saopštim divnu divnu vest! Pozvana sam da se priključim kreativnom timu Izazova i slatkiša! Vanja i Jasna su mi učinile veliku čast i moram vam reći da će to biti izazov za mene, i prilika da redovno stvaram! Devojke, hvala vam puno na ukazanom poverenju! ♥

A vi odmah skoknite do bloga izazovi i slatkiši, i učestvujte u novom izazovu! Slatkiš je jedna divna kolekcija salveta, koje mogu da se iskoriste na raznorazne načine ;) Tema izazova je "svetlucavo" pa dajte sebi oduška sa šljokicama, gliterima, šljaštećim papirima i trakama! Igrajte se i uživajte u stvaranju!

Ja sam napravila jednu čestitku koja će vam, nadam se, poslužiti kao inspiracija.



Još jednom vam želim kreativnu 2013. godinu!!

Do sledećeg čitanja
Super Anisoptera

6 коментара:

  1. I tebi sve najlepse,super sto si postala deo tima tog super bloga.Pozdrav:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitka ti je preslatka, Jovana!

    Bas mi je drago sto si u timu! :)

    Pozdrav
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  3. Želim ti srećnu Novu godinu i toplu dobrodošlicu u naš tim! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jaooo što je slatko ovo svetlucavo :) Mnogo mi se dopada Sneško :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odavno te nema na blogu, nedostaju mi tvoji radovi.
    Na mom blogu te ceka nagrada, kad budes mogla dodji i preuzmi je!
    Pozdrav!
    Bojana Iza Duge

    ОдговориИзбриши