18. 9. 2014.

Simply gorjuss!

Jasno vam je da uz Anu kao pomagača (čitaj: odmagača) ne stižem da mislim, a kamoli da pišem blog. Međutim, ona raste, sve se više igra sama, pa onda i ja mogu da se poigram.
Za rođendan sam dobila neke jako lepe stvarčice za moj hobi - divne pečate i alkoholne markere. 
Ključne reči su "Simply gorjuss"  :) Ko je bio u knjižarama Vulkan verovatno je primetio simpatične devojčice koje virkaju sa rančeva, sveski, šolja... Da da, upravo one!






Dobila sam ih na poklon od moje drage tete koja me je isprva i zarazila njima, kao i alkoholnim markrima. Pečati su fantastični, a o njima ću detaljnije pisati u nekom od narednih postova.

Uglavnom, dali su mi elana da obnovim zalihe materijala i bacim se na pravljenje!
Otvorila sam i stranicu koju možete posetiti OVDE, lajkovati i uskoro učestvovati u prvom darivanju ;) 

Uglavnom, kako sam počela da ih radim, potpuno sam se zarazila, tako da možete da budete sigurni da će biti puno postova u narednom periodu :)



2 коментара:

  1. Jeeee citam i ovde i tamo i jedva cekam nove slicice...jupijee
    Devojcice su divne! Sto kazes bas zarazno..jel mozes u nekom od postova da uslikas i opises sadrzaj tih pecata?

    ОдговориИзбриши
  2. Neco drago mi j zbog toga! Naravno, fotkam i kačim, nemaš brige ;) :*

    ОдговориИзбриши