26. 3. 2012.

Divne besplatne stvarčice za scrapbook-ovanje

Natela sam ovih dana na ovaj blog i oduševila se! Ko voli vintage stil sigurno će pranaći nešto simpatično za svoje kreacije.
Svi papiri i ostale sitnice koje se nesebično dele na ovom blogu su u visokoj rezoluciji i mogu se štampati, ali i koristiti za neke digitalne kolaže. 
Neki od ovih setova su i na prodaju, ali ih ima dosta koji su za besplatno preuzimanje.
Nadam se da ćete naći nešto interesantno! Klik na sliku odvešće vas do ovog sjajnog izvora papira, razglednica, tagova i sl.
Uživajte!







Do sledećeg čitanja,

Super Anisoptera

7 коментара:

  1. Анониман26 март, 2012 19:35

    odličan blog, hvala :) pozz

    ОдговориИзбриши
  2. meni nije jasno kako se preuzimaju one slike kad hoce da mi naplate:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm, trebalo bi da postoji opcija free! takođe, nisu svi setovi besplatni za preuzimanje, ima nekih koje naplaćuje po dolar, dolar ipo. ja nisam imala problema :/ pokušajte ponovo, pa javite - ako i dalje ne radi, da tražimo rešenje ;) pozz!

      Избриши
  3. kako mogu stupiti u kontakt s tobom, mnogo mi se svidja tvoj foto album.

    Pozdrav,
    Jelena

    ОдговориИзбриши
  4. Da li si kupovala papire, za koliko stignu ?

    ОдговориИзбриши