13. 3. 2012.

Novi/prvi bušač



Zbog cene ovih spravica do sada nisam imala ni jednu. Tek počinjem, pa sam mislila da mi oni i nisu toliko neophodni. Međutim, tek kada sam krenula sa radom shvatila sam kako bi bilo dobro da imam bar nekoliko osnovnih oblika.

Danas sam posle posla na putu ka kući ušla u jednu malecku, zbijenu knjižaru u kojoj bukvalno ne znaš gde pre da pogledaš. U jednom od ćoškova krio se ovaj bušač, u koji sam se momentalno zaljubila! Predpostavljam da se vi ne biste odlučile na baš ovaj kao prvi, i neko vreme verovatno i jedini, ali drage moje... To je Vilin Konjic! U njih sam zaljubljena od malena, i malo je reći da ih obožavam. Za sve vas koji ste se pitali šta Anisoptera znači, evo odgovora :D Anisoptera je latinski naziv ovih predivnih živuljki ♥ 


Šta više da kažem, odlučila sam se na licu mesta, platila sam ga 450 dinara pa čak i ako je precenjen (a verovatno jeste da se razumemo), ne žalim ni dinara :D Našla sam mu i sjajnu namenu! Na poleđini svakog albuma ili čestitike pisaću „made by“ (ili ću napraviti pečat jednom od ovih tehnika) i onda lepiti po jednog vilina ^^ 


Jako sam srećna i uzbuđena, a za vas imam jedno pitanje pa odoh da buškam!

Iz vašeg iskustva, koji bušači su MUST HAVE, a koje možemo da lagano kupujemo kasnije?

Do sledećeg čitanja
Super Anisoptera

6 коментара:

  1. Pa, kao da je tebe čekao, kako je to divno.
    Ja za sad imam leptira, njega bas često koristim, najskorije sam kupila cvetić i on mi puno posla odradi, imam i list i pahulju, jasno ti je, pahulja mi je bila bitna u vreme novogodisnjih praznika a busac u obliku lista za sad najcesce koristim ovako http://iza-duge.blogspot.com/2012/01/privezak.html

    A sto se cene tice , mislim da si dobro prosla, moj leptirko je isto Maped-ov i ja sam ga platila oko 560.
    Jedva čekam radove na kome će konjic naći svoje mesto.

    ОдговориИзбриши
  2. A pitala sam se šta znači taj nadimak. Pronašli ste jedno drugo! U nekom početnom alatu, logično mi je da se nađu osnovni oblici npr. - cvet, srce, leptiri, otprilike sve ono što je Bojana napisala. Moj prvi bušač bio je morski konjić, relativno brzo sam shvatila da su mi (za moje potrebe) potrebniji produženi bušači koji prave borduru na papiru, nego oblici. Vremenom ćeš već videti šta ti 'leži'. Puno pozdrava, uživaj u svom vilinom konjicu! :)

    ОдговориИзбриши
  3. jao te bordure su fenomenalne, i kakvih sve ima!!! ali sam ih videla jedino u modalini a cena da ti se digne kosa na glavi...

    izbuškala sam ih gomilu, i shvatila sam da se mnogo bolje buška na malo tvrđem papiru i hameru nego na obim običnim. probala sam sa nekim ukrasnim papirom - znate one lepe šarene što se kupuju u rolnama 70x200. uglavnom, skroz ga je iscepao :/ probala sam da podmetnem ispod parče hamera, ali onda ide baš teško i uspe jednom u 5 puta.
    no, smisliću već nešto!
    mnogo su lepi, i mnogo sam srećna! ^_^

    ОдговориИзбриши
  4. ajme, ja sam tila kupit te bordure, a nije bilo pa sam uzela cvijet i golubicu,I kod nas su puno jeftiniji 13-15 kn jedan

    ОдговориИзбриши
  5. pozvala sam te u izazov, pa svrati na moj blog
    p.s. isključi ovu provjeru putem riječi

    ОдговориИзбриши