4. 3. 2012.

salvete + pegla = papir za scrapbook

Papir za pečenje, samolepljiva kuhinjska folija, parče belog hamera, salveta i pegla. Šta može da ispadne od svega toga? Svašta!
Još pre par godin naletela sam na nekom ruskom blogu na ovaj tutorijal, ali ga, naravno, nisam odmah umemorisala i trag mu se izgubio. Sećala sam se da je bilo nešto oko peglanja, samolepljive folije ali nisam mogla da se setim tačnog procesa. Sva sreća pa sam naletela na Jasnin blog gde zaista ima jako puno divnih stvari. Ona nije bila lenja pa je napravila tutorijal koji ću vam ja ukratko prepričati, jer što bih pravila još jedan kada je ona sve to lepo uradila! (i hvala joj na tome, neizmerno!)


Ukratko, ono što vam je potrebno su(upravo ovim redom i ređate):
  • komad papira za pečenje
  • komad prijanjajuče folije
  • gornji deo cele salvete ili dela sa željenim motivom
  • komad papira za pečenje
  • pegla (isključena opcija za izbacivanje pare)
(ove fotografije su Jasnino delo) ;)

Pegla mora da bude vrela da bi ovo uspelo, a ukoliko imate nekih poteškoća poput odlepljivanja krajeva, možete se poslužiti Bojaninim trikom i prevrnuti krajeve salvete sa druge strane hamera i tu ih zalepiti.

Takođe, radi postizanja zanimljivog plastificiranog efekta, možete staviti prijanjajuću foliju i preko salvete kao što je to uradila druga Bojana
, a rezultate možete pogldati ovde.

Naravno, i ja sam se oprobala i zaista sam zadovoljna! Bilo je manjih problema kod odlepljivanja krajeva, ali sam to nekako supela da rešim, a svakako ću probati i ovu varijantu sa folijom preko salevete, deluje veoma zanimljivo. Mislim da je čak i dobro jer to salveti daje neki zaštitni sloj.

No, da ne dužim, evo fotkica mojih pokušaja :D




ps:projekat na kome su iskorištene ove salveta-stranice ću vam otkriti malo kasnije ;) Držite mi fige da sve uspe kao što sam zamislila :)

Do sledećeg čitanja,
Super Anisoptera

4 коментара: