28. 3. 2012.

Trimer za papir

Prvi album sam radila potpuno ručno. Makaze, skalpel i lenjir. Kao što predpostavljam da znate, tako ide veoma sporo, ali na kraju uradi posao :)
Priželjkivala sam jedan trimer da bi mi olakšao i ubrzao rad ali su svi koje sam ja videla bili izvan mog budžeta.
Onaj koji sam potajno priželjkivala imao je i dodatke za bigovanje i perforaciju, ali kada se sabere i oduzme, ovaj novi mali maped je savršen!
Trimere za 1500din nisam videla nigde, a sasvim je odgovarajuće veličine i performansi. :)

Naravno odmah sam počela da seckam, i seckam, i seckam.... :D

Bilo mi je jako zabavno pogotovo što sam naseckala divnu paletu hamera, koja će postati deo novog albumčića od papirnih kesa. 

jeeej!
Onda sam otkrila da mogu na njemu i da bigujem! Mojoj sreći nije bilo kraja. Pošto nemam onaj "bonefolder" bigovala sam najobičnijom heklicom koja ima malo veću kukicu (ali pazite da ne bude prevelika), i veoma sam zadovoljna rezultatima! 


Sve se skockalo  i namestilo, i sada mi ostaje samo da radim! Nadam se da ću drugi album završiti uskoro - želim što pre da vam ga pokažem!


Do sledećeg čitanja,
Super Anisoptera 

6 коментара:

  1. Ovo je baš zanimljiv hobi (nekome naravno i posao, verujem)...
    Koliko sam uvidela, i u ovoj oblasti moraš da se dovijaš i snalaziš kako znaš i umeš. Naravno, svako gleda kako da zaradi što više.
    Ja ima problem za nabavku kalupa... eh, u Americi je sve tako podnošljivo po ceni, pa čak i ako imamo 10x manje plate... samo, daleko je ta Amerika... :( ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. svakako da na zapadu ljudi fino zarađuju skrepbukingom, ali nažalost, ovde to nije slučaj. naravno, nije slučaj ni sa jednom vrstom kreativnog rada (čast izuzetcima,kojih je, složićemo se, malo).
      alat je ovde takođe skup, jer je malo radnji koje snabdevaju takvim stvarima, a opet nabavka iz inostranstva je komplikovana ukoliko nemamo negde nekoga.
      najbitnije je da mi imomo volje i želje - dokle god ima toga, sve bude lakše i na kraju mora nešto lepo da ispadne :)
      drago mi je što se (opet) čitamo! :)

      Избриши
  2. Gde ste kupili ovaj trimer? Svi prodaju neke oziljne skupe trimere a meni treba isto tako za po koji hamer nista vise. Deciji, bilo sta samo da je jeftiniji. Pomoc pls! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ivana, kupila sam ga u Pančevu u knjižari pored tzv Vatrogasca, na uglu ulica Karađorđeve i JNA. Ne znam kako se knjižara zove, ali je jedina na toj raskrnici :)

      Избриши